לקביעת פגישה 055-6623859

איך תחסכו אלפי שקלים בקניית מטבח לדירה החדשה?


איך תחסכו אלפי שקלים בקניית מטבח לדירה החדשה?


קנית דירה זאת ההשקעה הכי גדולה שאנחנו עושים במהלך 95% מקוני דירות חדשות משדרגים את הדירה, ומשלמים עשרות אלפי שקלים על השדרוגים והשדרוג הגדול ביותר שעושים זה המטבח. 


מיד לאחר קניית הדירה מקבלים מהקבלן רשימת ספקים ומבקשים ללכת ולבחור קרמיקה, כלים סניטרים ,ארונות אמבטיה ו ארונות מטבח שהוא השדרוג הגדול ביותר שקוני דירות חדשות צריכים להחליט עליו.


מטבח משודרג יכול להגיע לסכומים של 50-60 אלף שקלים (לאחר זיכוי הקבלן ). סכום שבדרך כלל נופל על קוני הדירות בלי שתוכנן מראש בשלב כול כך מוקדם בבניה, כך שלהכניס את ההוצאה למשכנתא מהווה בעיה. 

ולמרות שאת המטבח יקבלו רק בעוד שנה במקרה הטוב ,עדיין חייבים להזמין את המטבח ולשלם מקדמה של כ 15%מסכום העסקה כדי לקבל תוכניות לקבלן .


תוכניות אלו חשובות לקבלן בשלב מוקדם לפני יציקת הרצפה של הדירה. לפיהם יקבע מיקום נקודת האינסטלציה של כיור המטבח. מרגע היציקה שינוי מיקומו של הכיור כמעט בלתי אפשרי, או מתאפשר בעלויות גבוהות מאוד. 


בהמשך לאחר בניית הקירות מגיע תור נקודות החשמל שמותאמות בדיוק למטבח שבחרנו. ודיירים שלא בוחרים מטבח בזמן נאלצים לתכנן את המטבח לפי מיקומם המקורי של נקודות אלו שהותאמו למטבח הקבלן. 


מטבח הקבלן מתוכנן ע"י חברות המטבחים שאת הרווח שלהם עושות משדרוגים. היות ומטבח הקבלן נמכר במחיר עלות לקבלן, הוא לא משתלם לייצור ,ולכן מתוכנן בצורה לא יעילה. דיירים שראו את המטבח בפרוספקט או בדירה לדוגמה (שם כמובן המטבח משודרג) מבינים ישר שאין בריירה ומשדרגים את המטבח. וכך מתחיל תהליך בחירת חברת המטבחים שתיתן את ההצעה הזולה ביותר.


היות ואף חברה לא נותנת לדייר את תוכניות המטבח שתוכנן בשבילם כדי שיוכלו לחשוב בבית להתייעץ או לעשות סקר שוק, קשה מאוד לעשות השוואה בין כל המטבחים. כל חברה עובדת קצת שונה ומשכנעת אותנו שהתוכנית שלה היא המתאימה ביותר בשבילכם. למרות שאת תכנון המטבח מבצעת מעצבת מטבחים (ללא תשלום נוסף ) הרי שטובת החברה עומדת ומרחפת מעלייה.


לכל חברה יש מתווה מטבח שנוח לו לייצר, וכול שינויי ביחידות הבסיס מצריך עלויות גבוהות ,הפסקת פס הייצור ושימת לב מיוחדת ליחידה אחת. זמן שווה כסף ולכן לא יציעו ללקוח יחידות אלו, וישכנעו אותו שלא צריך. 


היות וברוב המקרים לדיירים אין הבנה מעמיקה מה באמת ההבדל בין היחידות, וכמה השינוי באמת ישנה לנו בנוחות המטבח, קל מאוד לשכנע אותנו שזה אותו דבר, ורק המחיר הוא ההבדל . והיות והמחיר שלהם נמוך יותר תזמין אצליה. בנוסף בשנים האחרונות אנו עדים לפשיטות רגל של חברות מטבחים גדולות. 

ומה קורה לכסף שדיירים שילמו ,ומטבח לא קיבלו.


ברוב המקרים הכסף הולך, והדייר מתבקש להזמין מטבח מחברת מטבחים אחרת ,שמקבלות על עצמן לעזור לקבלן אבל כמובן גם הם רוצים להרוויח, וזה על חשבון הדייר המסכן שנימצא במצב של אין בריירה.


מה הייתם אומרים אם היה שרות שיספק לכם תוכניות לקבלן לא ידרוש אלפיי שקלים מקדמה ,ייתן לכם תוכניות מפורטות, שיתוכננו במיוחד בשבילכם ללא מחשבה על פס יצור.


אם התוכניות תוכלו ללכת ולעשות סקר שוק אמיתי, שמשווה מוצר אחד ידוע ולהתמקח, בידיעה שזה המטבח שאני רוצה.

 להחליט מתי להזמין את המטבח, לפי תזרים משכנתא או במחשבה על ימי מכירות מיוחדות שיש לאורך השנה. וכך תחסכו אלפי שקלים ותשנו טוב בלילה ללא חששות שמישהו יפשוט רגל. 


אז כן יש שרות כזה PLAN MY SPACE שרות שיעזור לכם לתכנן את המטבח המתאים ביותר לאורך חייכם ויחסוך לכם אלפי שקלים וייתן לכם שקט נפשי. וכך תקבלו את המטבח המתאים לאורך חייכם במחיר הטוב ביותר ותשלמו עליו בזמן המתאים ביותר לכם.

מאת my target 13 Dec, 2022
הניסיון שלי בעבודה מעשית גם בצד המתכון של עיצוב הפנים וה space planner וגם בצד התכנון בחלק התעשייתי של נגריות וחברות מטבחים.
13 Dec, 2022
טיפים לרוכשי דירות קבלן שיכולים לעזור לכם להגיע לקנייה בעניים פקוחות עם התמונה המלאה וההבנה שאולי כמו שלוקחים עו"ד כדי לקחת עזרה מקצועית לפני הרכישה.. כנסו.
מאת michal shamay 08 Dec, 2022
מחלום למציאות תכנון מרחב מגורים הינו שרות שמתרגם את החלומות והפנטזיות שלכם, בהתחשב באופי ובסגנון החיים שלכם, לתוכניות עבודה, שיגיעו בסופו של יום לכל בעלי המקצוע. בעזרתם תוכלו לדעת את היקף העלויות המדויק של הפרויקט, ויחד תגדירו יעדים וגבולות, במסגרת הזמן והתקציב תכנון מרחב מגורים נכון יטפל ב – • פרקטיות וניצול מירבי של הדירה. • תכנון המותאם אישית למשפחה שלכם. • מרחב של נוחות ושלווה הנעימים למגורים. עיצוב הבית אונליין אם אתם בונים בית חדש, או עושים שיפוץ מקיף לבית שלכם, זאת הזדמנות לשדרג את הבית וליהנות מעיצוב חדש שמשנה את כל האווירה והתחושה בבית. ההחלטה לעיצוב בית, בדרך כלל מגיעה לאחר שיש לכם כבר כיוון עיצוב. כיום ניתן לעצב בית באונליין, לעיצוב בית אונליין יש יתרונות רבים שיהפכו את המלאכה לנוחה יותר. ב PLAN MY SPACE, ישמחו לעמוד לרשותכם בעניין  שאלות ותשובות למי מתאים השרות לכול מי שקונה דירה בין אם הדירה יד שניה מקבלן או על הנייר ,ורוצים דירה שתתאים לאורך החיים שלהם. לא משנה באיזה שלב אתם, לפני חתימת חוזה או לאחריו . בכל שלב נוכל לעזור לכם לחסוך אלפי שקלים. והכל ע"י בתוכניות שיכנסו לחוזה או שיועברו לשנוי דירים, נגרים או לבעלי מקצוע אחרים. למה כדאי להיעזר בשרות שלכם כאשר אנו נכנסים לפרויקט גדול בכל תחום שהוא, אנו פונים לאנשי מקצוע שיעזרו לנו לקבל את ההחלטות נכונות. כך גם כאשר קונים דירה. כמו שלוקחים עו"ד להכנת החוזה לקניית הדירה, כך כדי לקחת מעצבת פנים, כדי שתוכל לשמור על האינטרסים שלכם מול הקבלן, בנושא שינויים או תוספות הנדרשים בדירה, כדי להפכה למתאימה ביותר לאורך החיים שלכם. הייחודיות בשרות שלי היא : שרות מתבצע בשיחות זום ולכן להגיע לכול מקום ארץ. תהליך התיכנון הוא אישי ומתבצע בשיתוף הלקוח . בשעת הפגישה נוכל להעלות את הדירה או חלקה בתלת ממד ולבחון פתרונות מה שיקל עליכם להחליט על האופציה המתאימה לכם. השרות זמין גם בשעות הערב המאוחרות כשהילדים הלכו לישון ולא מצריך התרוצצויות מיותרות. ועליות השרות מוזלות בזכות היותו און ליין ולא מצריך ממני נסיעות והתרוצצויות מה התהליך כולל התהליך כולל פגישות היכרות בזום בהם נגבש את הרעיונות לתוכנית ע"י סקיצות + הדמיות תלת ממדיות עד להגעה לתוכנית המאושרת ע"י הלקוח ממנה מונפקות תוכניות עבודה תוכניות תלת ממדיות ותוכניות נגרות והכל לפי החבילה שהלקוח בחר.
Show More
Share by: