לקביעת פגישה 055-6623859

מה בעצם אני מציעה?


מה מייחד אותי משאר המעצבים ומעצבי הפנים?

ראשית אציין שתחום ה space planners מאוד מוכר ונפוץ בארה"ב משם חזרנו ושם התנסיתי עבדתי בתחום.

רוב מעצבי הפנים בישראל עוסקים לרוב בסטיילינג, מלבישים את הבית, מתאימים את עיצוב הפנים לעיצוב המטבח שנעשה על ידי מעצב מטבחים נפרד בחברה, מתאימים את הצבעים ואת הלבשת הבית.


פחות עוסקים בתכנון החלל, או תכנון כולל של החלל שיתאים ולא רק בצבע או בקו עיצובי.

עסקתי ועדיין עוסקת בתחום מכל זווית אפשרית, מה הכוונה?


הניסיון שלי בעבודה מעשית גם בצד המתכון של עיצוב הפנים וה space planner וגם בצד התכנון בחלק התעשייתי של נגריות וחברות מטבחים.

הידע שלי הוא מעבר לאיך הנראות החיצונית והיופי אלא גם בפרקטיות, ההבנה איך בונים או מייצרים את המוצר.כאשר אני מתכננת את הריהוט – כגון – מטבח וחדרי ארונות, אני מייצרת מוצר אמיתי ולא רעיון כללי.


ההבנה של המוצר והתפקוד או השימוש עוזרים לי בתכנון נכון של החלל שאותו התבקשתי לתכנן ולעצב.

עוד משהו שמייחד אותי הוא שהתנסתי בכל התחומים של התכנון והביצוע עצמו.


שאני מתכננת מטבח כיום וגם בעבר אני שרטטת ייחודית שמעבירה את התוכניות עם הוראות ביצוע מדוייקות בתכניות בתוכנת אוטוקאד, מה שמקל מאוד על עבודת הנגר ובוודאות מונעת טעויות או אפשרות של חופש יצירה לנגר ומקלה על המחיר ועל ביצוע.


היתרון בלעבוד איתי הוא שהחלל שאותו תבחרו לעצב יהיה מעוצב ומתוכנן בצורה מושלמת, מתוך הראיה והתייחסות לצרכים שלכם ושל המשפחה שלכם, התכנון יהיה מדויק לכם, אנשי מקצוע יעבדו על פי תוכניות שאני שולחת ובצמידות אלי .כל החלל יהיה בקו אחיד ותואם ובניצול מושלם של שטחים וחללים.

כמו כן, אני מציעה יעוץ לפני רכישה או לפני שיפוץ, על מנת לראות עם הרוכשים את הפוטנציאל של הנכס על פי הצרכים של בעלי הנכס או המתעניינים בהתאמה מלאה אליהם או בחוסר התאמה ומעבר לנכס הבא ברשימה.


אני מציעה חצי שעת ייעוץ חינם, על מנת שנוכל אנחנו ואתם להכיר, ללמוד ולראות האם יש אפשרות לעבודה משותפת תוך הבנה של השפה העיצובית הנדרשת על ידי הלקוחות.

מה אני מציעה לקהל המקצועי?

לאדריכלים אני יכולה להציע השלמה של תכנון הבית האדריכל מתכנן את מעטפת הדירה ואני מתכננת את החלל הפנימי כולל מטבח ויחידות נגרות בהתאמה אישית ככה שהלקוח בעצם מקבל מענה מושלם לכל הצרכים שלו.


לנגרים אני מציעה את תוכניות עבודה מוכנות, מה שיקל עליו קודם כל לתמחר והיתרון שני הוא מקבל בעצם תוכנית מושלמת הכוללת את הגימורים, החומר לייצור, הכל. זה מפשט עבורו את צד הלקוח ואת הייצור.


עוד אחד מהשירותים שאני מציעה הוא ייעוץ בבחירת הדירה המתאימה, מה הכוונה בעצם? השירות יכול לעזור למתווכים שמציעים ללקוח כמה דירות והוא מתלבט בין דירה או שתיים. הייעוץ איתי ימקד אותו בדירה המתאימה לו ביותר ויעזור בסגירת העסקה.


ערך מוסף נוסף יכול להיות גם לטובת עו"ד שמתעסקים בחוזים של דירה על נייר כאשר הלקוח לא יודע בדיוק מה הוא מקבל. רצוי ונכון שיתייעץ כבר בשלב לפני חתימת חוזה עם SPACE PLANER / מעצבת פנים. כדי להבין מה בדיוק הוא מקבל בדירה. בנוסף אפשרי לקבל תוכנית ריהוט לדירה המתאימה להם. הם יוכלו להציג את התוכניות לקבלן, להכניס אותן לחוזה. ידעו מה השינויים הנדרשים על מנת להוציא את התוכניות לפועל. הדבר יקל גם במשא ומתן על מחיר הדירה, כמו כן, תהיה יכולת לבקש חלק מהשינויים לדוגמה ביטול קיר, הזזת קיר ,הזזת תשתיות. כשמדובר בקניית נכס "על הנייר" בהרבה מהמקרים הקבלן נוטה לתת שינויים קטנים כבונוס במכירת הדירה וכך בסופו של דבר אפשר להשיג ללקוח את הדירה המתאימה ולחסוך לו את מחיר השינויים.


לא משנה אם אתם לקוחות פרטיים או נותני שירותים בתחום אני יכולה לתת מענה שלם עבורכם.

שיחת היכרות חינם, אז למה אתם מחכים?!

13 Dec, 2022
טיפים לרוכשי דירות קבלן שיכולים לעזור לכם להגיע לקנייה בעניים פקוחות עם התמונה המלאה וההבנה שאולי כמו שלוקחים עו"ד כדי לקחת עזרה מקצועית לפני הרכישה.. כנסו.
מאת michal shamay 08 Dec, 2022
מחלום למציאות תכנון מרחב מגורים הינו שרות שמתרגם את החלומות והפנטזיות שלכם, בהתחשב באופי ובסגנון החיים שלכם, לתוכניות עבודה, שיגיעו בסופו של יום לכל בעלי המקצוע. בעזרתם תוכלו לדעת את היקף העלויות המדויק של הפרויקט, ויחד תגדירו יעדים וגבולות, במסגרת הזמן והתקציב תכנון מרחב מגורים נכון יטפל ב – • פרקטיות וניצול מירבי של הדירה. • תכנון המותאם אישית למשפחה שלכם. • מרחב של נוחות ושלווה הנעימים למגורים. עיצוב הבית אונליין אם אתם בונים בית חדש, או עושים שיפוץ מקיף לבית שלכם, זאת הזדמנות לשדרג את הבית וליהנות מעיצוב חדש שמשנה את כל האווירה והתחושה בבית. ההחלטה לעיצוב בית, בדרך כלל מגיעה לאחר שיש לכם כבר כיוון עיצוב. כיום ניתן לעצב בית באונליין, לעיצוב בית אונליין יש יתרונות רבים שיהפכו את המלאכה לנוחה יותר. ב PLAN MY SPACE, ישמחו לעמוד לרשותכם בעניין  שאלות ותשובות למי מתאים השרות לכול מי שקונה דירה בין אם הדירה יד שניה מקבלן או על הנייר ,ורוצים דירה שתתאים לאורך החיים שלהם. לא משנה באיזה שלב אתם, לפני חתימת חוזה או לאחריו . בכל שלב נוכל לעזור לכם לחסוך אלפי שקלים. והכל ע"י בתוכניות שיכנסו לחוזה או שיועברו לשנוי דירים, נגרים או לבעלי מקצוע אחרים. למה כדאי להיעזר בשרות שלכם כאשר אנו נכנסים לפרויקט גדול בכל תחום שהוא, אנו פונים לאנשי מקצוע שיעזרו לנו לקבל את ההחלטות נכונות. כך גם כאשר קונים דירה. כמו שלוקחים עו"ד להכנת החוזה לקניית הדירה, כך כדי לקחת מעצבת פנים, כדי שתוכל לשמור על האינטרסים שלכם מול הקבלן, בנושא שינויים או תוספות הנדרשים בדירה, כדי להפכה למתאימה ביותר לאורך החיים שלכם. הייחודיות בשרות שלי היא : שרות מתבצע בשיחות זום ולכן להגיע לכול מקום ארץ. תהליך התיכנון הוא אישי ומתבצע בשיתוף הלקוח . בשעת הפגישה נוכל להעלות את הדירה או חלקה בתלת ממד ולבחון פתרונות מה שיקל עליכם להחליט על האופציה המתאימה לכם. השרות זמין גם בשעות הערב המאוחרות כשהילדים הלכו לישון ולא מצריך התרוצצויות מיותרות. ועליות השרות מוזלות בזכות היותו און ליין ולא מצריך ממני נסיעות והתרוצצויות מה התהליך כולל התהליך כולל פגישות היכרות בזום בהם נגבש את הרעיונות לתוכנית ע"י סקיצות + הדמיות תלת ממדיות עד להגעה לתוכנית המאושרת ע"י הלקוח ממנה מונפקות תוכניות עבודה תוכניות תלת ממדיות ותוכניות נגרות והכל לפי החבילה שהלקוח בחר.
מאת michal shamay 08 Dec, 2022
חשיבה ותכנון מרחב מגורים יביא לנו שלווה בחיים ותיתן לנו ולמשפחה את אורח החיים הנוח והשלו שעליו אנחנו חולמים. לפרטים אודות תכנון מקצועי היכנסו לאתר.
Show More
Share by: